کاربرد ژئوتکستایل نبافته، ژئوتکستایل سوزنی، فیلتر خاک، الیاف پلی استری، نمد محافظ ژئوممبران

35,000 تومان

این مورد فروخته شده است.

اطلاعات اضافی

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.

شرکت ژئوعمران سازه پایدار
تولید، تامین، طراحی و اجرای انواع محصولات ژئوسنتتیک در صنایع عمران (ساختمان، راهسازی ، پل سازی) ، نفت و کشاورزی

ژئوتکستایل نبافته سوزنی (نمد یا لایی سوزنی) محصولاتی هستند از جنس پلی استر یا پلی پروپیلن که در صنعت کاربردهای فراوانی دارند.
ژئوتکستایل ها با روش هایی مانند سوزنکاری (Needle Punching) ، حرارتی (Heat Bonding) یا شیمیائی (Resin Bonding) ، تولید می شوند و دارای ساختاری نمدگونه و تار و پود مشخص (بی بافت) است
موارد کاربرد آنها با توجه به جنس و مقاومت آنها درمحافظت عایق بندی، جداسازی، فیلتراسیون، زهکشی فونداسیون ها، تونل ها، سازه های زبرزمینی، بام های سبز محافظت از سواحل، استخرهای ذخیره آب و … و هر سطحی که با خاک پوشانده یا در تماس است یا هر منظور مشابه دیگری که در علم مهندسی زمین و یا مواد وابسته به آن و در پروژه های ساختمان سازی، راه سازی و تثبیت خاکها، کاربردهای فراوان دارند. همچنین از ژئوتکستایل ها در صنایع دیگر نظیر خودروسازی، پوشاک ، کالای خواب و … نیز کاربرد فراوان دارند.
استفاده از ژئوتکستایل ها در اکثر مواقع هزینه‌ای بسیار پایین تر نسبت به روش‌های مشابه دارد. همچنین نصب و اجرای آن بسیار سریع و آسان در مقایسه با سایر روش‌های سنتی بوده و همچنین حجم عملیات کاری پروژه را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورد .
از خواص اصلی این منسوجات فساد ناپذیری در مقابل عوامل مخرب درون خاک است؛ لذا از این نظر کاربردهای فراوانی در مهندسی عمران، راه سازی، پل سازی، تونل سازی، ساختمان ، معماری، خودرو، پوشاک و… با توجه به تنوع و خواص گوناگون این محصولات دارند.

کاربرد های ژئوتکستایل Geotextile
 لایه محافظ ژئوممبران وزهکش ها …
 جداسازی، زهکشی و فیلتراسیون خاک
 بکینگ محافظ چمن مصنوعی در زمین های ورزشی
 تقویت یا مسلح سازی خاک در دیوارهای حائل
 راهسازی (زیرلایه آسفالت و راه آهن)
 تثبیت سواحل
 لوله های انتقال آب و نفت
 محوطه سازی
 تولید ایزوگام

شناسه آگهی : 987639864470ed35

نظرات