قیمت فروش عمده انواع هواده اسپلش و تجهیزات پرورش ماهی

تماس بگیرید

اطلاعات اضافی

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.

آیا با نحوه فروش عمده انواع هواده اسپلش پرورش ماهی آشنایی دارید؟ چه مقدار نسبت به کار و عملکرد تجهیزات پرورش ماهی مطلع هستید؟

هواده اسپلش و انواع تجهیزات پروش ماهی و میگو
1. دستگاه غذاده اتوماتیک
2. دستگاه هواده اسپلش تکفاز
3. دستگاه هواده اسپلش سه فاز
4. دستگاه درام فیلتر تمام استیل
5. دستگاه جاروب استخری پرورش ماهی
6. تور ساچوک پرورش ماهی

قیمت فروش عمده انواع هواده اسپلش و تجهیزات پرورش ماهی و میگو را میتوانید از طریق سایت آبزی پرور https://www.abziparvar.ir بصورت روزانه استعلام بگیرید. شما میتوانید جهت مشاوره و خرید و فروش انواع تجهیزات پرورش ماهی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزیت دستگاه غذاده اتوماتیک چیست؟
دستگاه غذاپاش کمک زیادی در امر پرورش آبزیان به پرورش دهنده میکند. در سالهای قبل بخشی از این فعالیتها را نیروی انسانی در مزارع پرورش ماهی و میگو بر عهده داشت.
بعنوان نمونه غذا دادن به ماهی باید توسط کارگر انجام میگرفت که این امر هم مستلزم هزینه بیشتر برای استخدام کارگر بود و هم خطای انسانی در مزارع به بخشی از کار لطمه وارد میکرد. یکی از این تجهیزات که میشود از آن نام برد دستگاه غذاده اتوماتیک میباشد.
دستگاه غذاده اتوماتیک یا همان دستگاه غذا پاش بواسطه داشتن تابلو تایمر دیجیتال قابلیت تنظیم غذادهی از کمترین زمان ممکن تا ساعت را دارا بوده و پرورش دهنده میتواند از 5 ثانیه تا 999 ثانیه دستگاه را برای غذادهی در دفعات متعدد تنظیم کند.

با توجه به نوع استخر و شکل هندسی آن بهتر است از چه نوع هواده ای استفاده کنیم؟
انواع تجهیزات دیگر که در صنعت آبزی پروری در حال استفاده است دستگاه های هواده پرورش ماهی میباشد. هواده ها نقش مهمی را در مزارع پرورش ماهی و میگو ایفا میکنند.
در سالهای قبل عموما پرورش دهندگان به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات مرتبط با توجه به ظرفیت استخر تعداد محدودی بچه ماهی در استخر رهاسازی میکردند تا بتوانند با تلفات کمتر به سود برسند.
اما امروزه با وجود امکانات مخصوص پرورش ماهی، پرورش دهندگان ماهی این توانایی را دارند چندین برابر ظرفیت استخر ماهی پرورش دهند.
یکی از این دستگاه های هواده که به آن اشاره خواهیم کرد دستگاه هواده اسپلش یا همان پمپ هواده عمودی میباشد.
هواده اسپلش بطور معمول در اکثر مزارع پرورش ماهی قابل استفاده است و مهمترین دلیل آن قیمت مناسب هواده اسپلش نسبت به دیگر هواده ها می باشد.
در مجموعه فارود صنعت انواع متنوعی از دستگاه های هواده پرورش ماهی و تجهیزات پرورش ماهی در حال تولید و عرضه به پرورش دهندگان محترم است. تجهیزاتی از قبیل: هواده اسپلش تکفاز و سه فاز، دستگاه هواده ایرجت تکفاز و سه فاز، هواده پدل ویل، هواده فورس، هواده سوپرفورس، هواده ونچوری، دستگاه درام فیلتر برای تصفیه و فیلتراسیون آب، دستگاه جاروب استخری تکفاز برای نظافت، دستگاه یووی UV برای باکتری زدایی و انواع تجهیزات دیگر…

مشکل کم آبی در صنعت پرورش آبزیان را چگونه میتوان حل کرد؟
با توجه به گرم تر شدن هوا در کره زمین و بخصوص در کشورمان میزان بارش ها کمتر شده و در نتیجه مقدار قابل توجهی از آبهای زیرزمینی نسبت به قبل کم شده که همین موضوع موجب نگرانی افرادی که در زمینه پرورش ماهی فعالیت دارند شده است. بهرحال آب یکی از فاکتورهای مهم در این صنعت میب

شناسه آگهی : 569613bc47bc15fc

نظرات