فروش کفش کانگو جامپینگ،مناسب کاهش وزن،تناسب اندام و….

6,550,000 تومان

اطلاعات اضافی

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.

“فروش کفش کانگو جامپینگ،مناسب کاهش وزن،تناسب اندام و….

شماره همراه: 09388292297

لینک ویدئو آپارات: https://www.aparat.com/dashboard/videostat/ldIku

آدرس سایت: www.teknicweb.ir

آدرس اینستاگرام: https://instagram.com/teknicweb?igshid=YmMyMTA2M2Y=

آدرس: مشهد ، مجتمع الماس شرق

سايز بندي كفش كانگو جامپ ویژه بزرگسالان در 3 سايز موجود است. کفش کانگو جامپینگ یکی از عوامل موثر در کاهش وزن و تناسب اندام می باشدکه بر این اصل طراحی گردیده و به سرعت لاغر شدن افراد کمک می نماید. هدف از ساخت کفش پرشی و مکانیزم عملکرد آن
برای اولین باردر ناسا مورد استفاده قرار گرفته و پس از مطالعات بسیارمورد توجه ورزشکاران و سپس فیزیو تراپ ها ، پزشکان و متخصصان کاهش وزن قرار گرفته است .تکنولوژی ساخت این کفش با هدف ریکاوری در آسیب های پایین تنه در ورزشکاران حرفه ای طراحی شده و به تولید تجاری رسیده است و مکانیزم این کفش مانند فنر عمل می کند و به شما اجازه پرش تا ارتفاع ۹۰ سانتی متر را می دهد .

کفش کانگو كفش كانگو جامپ فروش كفش كانگو جامپ خرید كفش كانگو جامپ كفش كانگو جامپ در مشهد فروش كفش كانگو جامپ در مشهد کفش اسپورت سون كفش كانگو جامپ برای بزرگسالان قیمت کفش كانگو جامپ قیمت كفش كانگو جامپ برای بزرگسالان كفش كانگو جامپ مدل اسپرت خرید انواع کفش پرشی خرید انواع کفش پرشی کانگو بهترین مارک کفش کانگو جامپ قیمت کفش کانگو جامپ اصل فروش کفش كفش كانگو جامپ اصل كفش كانگو جامپ چیست خرید اینترنتی كفش كانگو جامپ بهترین مارک كفش كانگو جامپ خرید كفش كانگو جامپ در مشهد”

شناسه آگهی : 3096352bcf721a96

نظرات