سینما چوب،تولید،فروش و نصب انواع صندلی امفی تئاتر و سینما، تجهیز اتاق کنفرانس،سالن همایش و…

تماس بگیرید

اطلاعات اضافی

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.

سینما چوب،تولید،فروش و نصب انواع صندلی امفی تئاتر و سینما، تجهیز اتاق کنفرانس،سالن همایش و….

شماره همراه: 09121764497

شماره ثابت: 02186127148

آدرس ایمیل: cinemachoob@gmail.com

ادرس سایت: http://cinema-choob.com

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/cinemachoob1

لینک ویدئو آپارات: https://www.aparat.com/dashboard/videostat/bFJR5

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوچه گل آذین، پلاک 30، طبقه 6، واحد 13

خرید صندلی آمفی تئاتر و هر نوع صندلی سینمایی و صندلی همایشی مستلزم دانستن نکاتی درباره آن است. برای یک خرید موفق نیاز است تا مواردی را مد نظر قرار دهید که شما را به یک صندلی با کیفیت با قیمت مناسب میرساند. اما این کار سختی نیست. صندلی ها در ظاهر و شکل کلی بسیار شبیه هم هستند و آنچه که باعث می شود تا ما بتوانیم یک خرید مناسب داشته باشیم توجه به مواد تشکیل دهنده و موارد ریز درون صندلی ها است.
برای شناخت مواد و دستیابی به بهترین کیفیت چند نکته اصلی را بصورت مختصر برای شما عزیزان بیان میکنیم. ابتدا باید بدانید که نوع فوم مورد استفاده باید از فوم سرد تزریقی باشد تا کفی و پشتی دچار تورفتگی نشود. پروفیل آن از پروفیل سنگین ساوه باشد. به نوع پارچه و کیفیت آن توجه شود. مکانیزم تاشو از انعطاف خوبی برخوردار باشد.
برای اینکه به بهترین قیمت صندلی آمفی تئاتری درست پیدا کنید این نکته بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر قیمت به کیفیت نیز توجه کنید. با توجه به اینکه در تولید صندلی از مواد گوناگون استفاده می شود و جنس مواد در قیمت تمام شده بسیار نقش دارد نیاز است تا در هنگام پذیرش قیمت صندلی به اصل حداقل کیفیت مورد انتظار توجه داشته باشید.
با توجه به صدها پروژه تولید و نصب موفق صندلی آمفی تئاتر و سینمایی از سوی سینما چوب و این اصل که شینما چوب خود تجهیز کننده کامل سالن های آمفی تئاتر می باشد توصیه ما این است که در اولین گام با کارشناسان شرکت برای یک خرید موفق تماس حاصل کنید. شما میتوانید پس از کسب اطلاعات کامل با خیال راحت به انتخاب مرجع خرید صندلی بپردازید.

شناسه آگهی : 1363433e62a0518

نظرات