راحی،قطعه سازی،ساخت،نصب و راه اندازی کارخانجات تولید خوراک دام

تماس بگیرید

اطلاعات اضافی

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.

اکسترودر
ماشین اکسترودر خوراک دام ، طیور و آبزیان مخصوص تولید خوراک به روش گرانولی و با میزان هضم بسیار بالا می باشد . در این ماشین به علت بخار و فشار بسیار بالا در سیلندر که حدود 200 bar می باشد باعث شکسته شدن هیدروکربن ها و همچنین استرلیزه شدن محصول تولید شده می گردد
آسیاب پولورایزر
آسیاب پولورایزر مخصوص میکرونیزه کردن مواد اولیه میباشند که در کلیه ی صنایع جهت ریز دانه کردن مواد اولیه به کار می روند . این آسیاب قادر است حتی اندازه ی دانه بندی را به نانو ذره برساند
آسیاب چکشی
آسیاب چکشی با روش مکانیزم ضربه ای عمل می کند و برای خرد کردن و ریزدانه کردن به کار می رود . آسیاب چکشی های شرکت آتیه سازان نگین فراز با برند L.lion با ظرفیت های 3 الی 50 تن در ساعت طراحی شده اند .
درایر
این ماشین جهت تولید خوراک آبزیان طراحی گردیده است که در دو مدل پکیجی و برنری به کارخانجات مصرف کننده تحویل می گردد.این دستگاه قادر است با ظرفیت های 3 تن ، 5 تن ، 10 تن در ساعت رطوبت ورودی 28% الی 34% را به 5% برساند.
وکیوم کوتر
سیستم روغن زدن به روش خلا می باشد در این روش می توانیم 13 تا20 درصد جذب روغن داشته باشیم . شرکت آتیه سازان این ماشین را در مدل های مختلف و با ظرفیت های kg 2000 ، kg 1500 ، kg 1000، kg 500 ، kg 250 طراحی نموده است .

شناسه آگهی : 7562504482bc706

نظرات